tisdag 10 mars 2009

HeeJ AllA


Hej idag har jag varit på skolan vi hade NO sista timmen vi jobbar med norden de är inte så kul men om man f¨r jobba med datorn så är det kul. Vi jobbar om Finland, Norge, Danmark & Island jag har Island :). När jag gick hem så gick jag förbi Amanda hon ligger hemma med gips men hon har inte ont som tur är :) men hon kommer inte var på skolan på hela veckan :( men hon kommer på måndag :) när jag kom hem från Amanda så satt jag mej framför TV och sen så for vi till morfar och åt middag de var tacos de var gott sen så fick vi glass. Morfar frågade om jag ville prova att spela golf :) och det vill jag men jag frågade när det var trav men det är inte fören sommaren :( måste vänta länge :( men den som väntar på nåt kul väntar aldrig för länge eller hur den nu var men nu ska jag se lite TV & mysa med mamma men jag kan nog lägga ut nån bild eller två. visst var den snygg!:) de tycker jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar