söndag 15 februari 2009

Hejsan Svejsan

Hej! Förlåt om jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp. I fredags såg jag Let´s Dance som alla andra kanske gjorde. Kitty var faktiskt ganska bra, men Laila var bäst :D Sen åt jag lite godis eller det åt jag under tiden jag såg Let´s Dance. I går så var det Alla hjärtans dag. Var det nån som gav nån en alla hjärtans dag puss så berätta gärna. Jag gav mamman & pappa ett kort som jag hade gjort själv. Sen så fikade jag frukost, när jag hade fikat färdigt så ringde Linnea ( min kusin ) så jag for till henne, men kom inte tillbaka på kvällen för jag sov över hos henne. Det gör vi typ jämt när vi är med varandra . På dagen hos Linnea så var vi ute i en backe och åkte lite & då låg Linnea på marken. Efter en liten stund kom en kvinna och fråga: -Har nån gjort sej illa? -Nej sa jag. Sen när hon hade gått så börja vi skratta. Linnea visste inte vad hon skrattade åt för hon hade inte hört vad kvinnan sa utan tyckte nog mest att det var pinsamt att hon stannade. Sen gick vi in. På kvällen så såg vi melodifestivalen och vi såg Linneas kompis Maja men vi såg inte min mamma & Jenny. De var synd. I dag så var jag & Linnea ute och gjorde en snö grotta. Den ägde. Men den blev inte färdig :( Men vi får göra den färdig nästa gång jag kommer. Sen gick vi in och åt och efter så skötte vi Ellen min andra kusin medans min moster var på bibblan ... Neee nu räcker det för i kväll... Godnatt! <3

3 kommentarer:

  1. Alla älskar ju Linnea Så =} <3

    SvaraRadera
  2. Hahahahahhaha
    De va pinsamt
    Men ajja , jag utsätts jämt för pinsamma saker, minns du gången ja du vet när vi hade hoppning, med Prins Ior, hahahh
    Ja höll på skratta på mej, de va jätte pinit (=

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera