onsdag 4 februari 2009







Hello nu var det nån dag sen så nu har jag en massa saker att berätta om :) de var väll tur eller? I går bakade jag med Nathalie, :) vi bakade muffins med Polly i & chokladmuffins med marshmallows Mm de var jätte goda. Som tur var hade jag ridning idag. Vi hade markarbete, sen hade jag klättring. Det gick så där, mina krafter i armar & ben var slut. Det gick ganska bra i allafall. När jag kom hem så ät vi en lite muffins med pappa, mamma , Anna & Albin Anna vill typ jämt byta så hon smakade båda. Hon är ett litet matvrak när det är mat eller fika hon gillar. Annars så skiter hon fullständigt i att äta det som bjuds. Nä nu ska jag lägga ut lite bilder på smått & gott :)



2 kommentarer:

  1. vad gott det ser ut(madde

    SvaraRadera
  2. agge det va fyra dagar sen du skrev senast. kan du snart skriva igen?

    SvaraRadera